Wspieraj dzieci
z chorobami nowotworowymi
podczas zakupów online.
Kampania "Złota Wstążka"
Wrzesień, znany jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Nowotworów Dziecięcych, to czas, kiedy każda codzienna transakcja online może stać się szansą na wsparcie dzieci walczących z rakiem. W ramach akcji „Złota Wstążka” e-kupujący mogą skutecznie wesprzeć najmniejszych podopiecznych Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przekazując mikrodatek poprzez Przelewy24.
Początek roku szkolnego to czas, kiedy dzieci wracają do szkół, spotykają się z przyjaciółmi i rozpoczynają nowy etap nauki. Niestety, dla wielu rodzin w Polsce ten okres wiąże się także z trudnymi wyzwaniami, gdy ich dzieci chcą wrócić do codzienności w szkole, a jednocześnie muszą walczyć z chorobą nowotworową. W tym kontekście, wrzesień staje się miesiącem szczególnej mobilizacji i wsparcia dla tych dzieci, które potrzebują pomocy w zakresie wczesnej profilaktyki onkologicznej i wsparcia w chorobie.
Każdego roku diagnoza nowotworu zmienia życie setek rodzin w Polsce, stawiając przed nimi wyzwania zarówno emocjonalne, jak i finansowe. Choć mikrodonacje mogą wydawać się niewielkie, w rzeczywistości ich suma może przynieść ogromne korzyści dzięki skali pomocy – od finansowania specjalistycznych badań i leczenia, po wsparcie socjalne i psychologiczne dla chorych dzieci i ich bliskich.
– Każda wpłata, nawet najmniejsza, umożliwia nam kontynuowanie wsparcia dla dzieci zmagających się z chorobami nowotworowymi. To właśnie dzięki takim gestom możemy pomóc im i ich rodzinom przetrwać ten trudny czas – mówi Agnieszka Perczyk, Menedżer Zespołu Partnerstw i Komunikacji Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
Możliwość wsparcia Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową poprzez przekazywanie drobnych kwot do 10 zł podczas zakupów w sklepie korzystającym z formatki płatniczej Przelewy24 będzie możliwa przez cały wrzesień w ramach akcji „Złota Wstążka”.
– Chcemy, aby nasze działania były realnym wsparciem dla tych, którzy najbardziej tego potrzebują, dlatego tak chętnie angażujemy się w kampanie takie jak ta organizowana przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – Złota Wstążka – dodaje Krzysztof Adamski, pomysłodawca Donateo, CEO BetterPOS
Celem Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową jest zapewnienie wszechstronnego, nieprzerwanego wsparcia dzieciom, nastolatkom, ich rodzinom w chorobie nowotworowej, a także pomoc ozdrowieńcom. Choroby onkologiczne stanowią wyzwanie nie tylko dla samych chorych, ale też dla ich rodzin. Stąd opiekując się dziećmi i nastolatkami z chorobą nowotworową, Fundacja wspiera także ich rodziny. Zapewnia wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i terapeutyczne, a także pomoc finansową, rzeczową i socjalną.
Donateo to platforma wspierająca fundacje i organizacje non-profit w pozyskiwaniu środków finansowych na cele charytatywne i społeczne. Platforma opiera się na wsparciu bezgotówkowym, odpowiadając na potrzeby współczesnych darczyńców, którzy rzadko posiadają gotówkę przy sobie. Możliwość udzielenia wsparcia za pośrednictwem Donateo jest dostępna w blisko 40 tys. punktów partnerskich w całej Polsce, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. W sklepach fizycznych wystarczy nacisnąć zielony przycisk „Tak” na terminalu, aby wesprzeć wybraną organizację. Natomiast podczas zakupów online, poprzez płatności przez Przelewy24, darczyńcy mogą przekazać drobną kwotę bezpośrednio i bezpiecznie na rzecz organizacji dobroczynnej wybierając logotyp fundacji, której chcesz pomóc.