Dowiedz się więcej
o Donateo

Partnerzy o Projekcie Donateo

Wspólnie z Donateo łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Carrefour od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. Teraz, wspólnie z Donateo, łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, co umożliwia naszym klientom skorzystanie z prostej i przejrzystej formy przekazywania donacji na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Cieszymy się, że nasz wspólny pilotażowy projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem klientów.

Grzegorz Wazowicz | Menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych | Carrefour Polska

Projekt Donateo wpisuje się w ideę nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych produktów finansowych.

Projekt Donateo wpisuje się w ideę nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych produktów finansowych. Wierzymy, że ten rynek będzie się rozwijał. To proste i bezpieczne rozwiązanie, z którego może korzystać każdy z nas. Chętnie wspieramy inicjatywy, które przynoszą dodatkową wartość detalistom i konsumentom, ale i sprawiają tyle dobroci wokół.

Joanna Erdman | Prezes | Fundacja Polska Bezgotówkowa

Dzięki współpracy z Donateo pomogliśmy osobom poszkodowanym przez wojnę w Ukrainie.

Pomoc humanitarna to maraton, a nie sprint. W praktyce oznacza to, że aby takie organizacje jak Polska Akcja Humanitarna mogły działać i pomagać ludziom w kryzysie humanitarnym, potrzebne są pieniądze. Dzięki współpracy z Carrefourem i Donateo pomogliśmy osobom poszkodowanym przez wojnę w Ukrainie. Z zebranych podczas zbiórki pieniędzy mogliśmy zakupić żywność, artykuły spożywcze czy odbudowywać domy, a nasza pomoc dotarła do blisko 300 tys. osób.

Rafał Grzelewski | Manager Działu Komunikacji i Fundraisingu Polskiej Akcji Humanitarnej

To wspaniałe obserwować jak nowe technologie wychodzą naprzeciw dobroczynności.

Praca w Fundacji wiąże się ze stałym szukaniem kolejnych dróg i rozwiązań, by zapewnić pomoc naszym podopiecznym. To dla nas duża radość, gdy dowiadujemy się o nowych pomysłach, które mają szansę zmienić oblicze fundraisingu. Bardzo się cieszymy ze współpracy z platformą Donateo, która daje nam takie możliwości. To wspaniałe obserwować jak nowe technologie wychodzą naprzeciw dobroczynności.

Katarzyna Szostak | Młodszy Specjalista ds. PR i Marketingu | Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”

Mikro-datek pozwala pomóc potrzebującym, bez obciążania domowego budżetu.

Cieszę się, że zarówno my, jak i nasi klienci możemy wspierać realizację takiego pięknego marzenia, jakim jest budowa RDPS. Cieszy również współpraca z partnerem takim, jak Donateo. To partner, który oferuje przejrzystość, a ona jest kluczem do sukcesu udanej zbiórki. Wpłacający mogą bez problemu zweryfikować beneficjenta swojej wpłaty. Mikro-datek pozwala pomóc potrzebującym, bez obciążania domowego budżetu. To bardzo istotne w czasach, gdy w tak wielu miejscach potrzebne jest wsparcie finansowe, a jednocześnie wszyscy staramy się oszczędzać.

Dorota Patejko | Dyrektor Komunikacji i CSR | Auchan Retail Polska

Projekt realizowany przez Donateo sprawia, że w łatwy sposób możemy pomagać codziennie.

Ważne dla nas jest to, by maksymalnie ułatwiać płatności wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi użytkownicy. Dlatego włączyliśmy się w projekt realizowany przez Donateo, który sprawia, że w łatwy sposób możemy pomagać codziennie. Zachęcamy użytkowników BLIKA do wpłat na cele charytatywne BLIK-iem.

Krzysztof Ziewiec | Dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych | BLIK

Cieszymy się, że na naszej drodze spotkaliśmy Donateo - Partnera, któremu bliska jest idea szerzenia kultury dobroczynności.

Cieszymy się, że na naszej drodze spotkaliśmy Donateo - Partnera, któremu bliska jest idea szerzenia kultury dobroczynności. Partnera, który wychodzi naprzeciw potrzebom Fundacji Happy Kids i dostarcza nowoczesnych rozwiązań, by ułatwić świadome i regularne pomaganie przez wszystkich - bez względu na wiek i sytuację materialną.

Aleksander Kartasiński | Prezes | Fundacja Happy Kids

Każdy mikro-datek jest dla nas bezcenny, bo umożliwia nam niesienie dodatkowej pomocy.

Tylko w 2021 roku Banki Żywności wsparły ok. 1,5 mln osób potrzebujących w Polsce, przekazując łącznie ponad 58 000 ton żywności na cele społeczne. Jednak skala potrzeb jest dużo większa i wciąż rośnie, w związku z sytuacją makroekonomiczną w Polsce oraz wojną w Ukrainie. Każdy mikro-datek jest dla nas bezcenny, bo umożliwia nam niesienie dodatkowej pomocy.

Beata Ciepła | Prezes Federacji Polskich Banków Żywności

Aplikacja Donateo to gotowe rozwiązanie CSR dla firm z branży retail.

Spośród ponad tysiąca różnych projektów, które realizujemy rocznie, ten wyróżnia się połączeniem innowacyjności z – szczególnie dla Exorigo-Upos istotną – ideą wsparcia dla potrzebujących. Płatności bezgotówkowe w segmencie charytatywnym to pierwszy taki projekt w Polsce. Jesteśmy dumni, że jesteśmy jego częścią. Aplikacja Donateo to gotowe rozwiązanie CSR dla firm z branży retail – bardzo atrakcyjne technologicznie i proste w implementacji.

Grzegorz Rogaliński | CEO | Exorigo-Upos

Dołączyliśmy do projektu Donateo i udostępniliśmy przestrzeń na dobroczynne terminale.

Dokładamy wszelkich starań by wizyty w naszych centrach handlowych spełniały wszystkie oczekiwania klientów, zarówno w zakresie codziennych sprawunków, rozrywki, lecz także jesteśmy otwarci na wszelkie nowe inicjatywy. Dlatego chętnie dołączyliśmy do projektu Donateo i udostępniliśmy przestrzeń na dobroczynne terminale. Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o zrównoważony rozwój i chętnie realizujemy projekty z organizacjami charytatywnymi i wiarygodnymi partnerami.

Jakub Jarczewski | Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu Metro Properties Polska

Dzięki doświadczeniu Donateo i mnogości naszych sklepów w całej Polsce jesteśmy w stanie pomagać więcej.

Angażowaliśmy się w zbieranie funduszy dla potrzebujących, jak również wspieraliśmy różne dziedziny sportu. Teraz, chcąc pomagać na szerszą skalę, podjęliśmy współpracę z Donateo. To najłatwiejsza droga do pomocy, bo tylko zbliżenie karty płatniczej
lub zatwierdzenie kodu BLIK dzieli klienta od pomocy podopiecznym fundacji.

Mikołaj Wawrzonek | Prezes | Telakces.com

Pozostańmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera, z którego co miesiąc dowiesz się o tym, w jaki sposób wspólnie z partnerami Donateo tworzymy kulturę dobroczynności.

Newsletter

    [fm_checkbox label="Zapoznałe/am się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych"]

    Administratorem danych osobowych jest BetterPOS Sp. z o.o. ul. Obrzeżna Północna 16, Mysłowice. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z regulaminem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przetworzenia zapytania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od BetterPOS Sp. z o.o. treści marketingowych za pośrednictwem newslettera, w tym o ofertach specjalnych dotyczących BetterPOS Sp. z o o.

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje View more
    Akceptuje