Kampanie CSR
Realizujemy kampanie CSR w oparciu o system mikrodonacji o zasięgu ogólnopolskim z największymi sieciami retail oraz wiarygodnymi organizacjami dobroczynnymi.
“SOS Powódź” – ogólnopolska akcja Polskiej Akcji Humanitarnej, Carrefour oraz Donateo
- SOS Powódź to odpowiedź na pilną potrzebę wsparcia powodzian. Zostaną sfinansowane najpilniejsze potrzeby, czyli żywność, artykuły higieniczne oraz leki.
- akcja: od 17 września 2024 r. do odwołania
- zasięg: ogólnopolski
“Pomagaj i pamiętaj o Powstańcach Warszawskich” – ogólnopolska akcja Fundacji Sensoria, Carrefour oraz Donateo
- cel: zebranie środków na działania związane z realizacją licznych projektów na rzecz upamiętnienia tych uczestników, a także na bezpośrednie wsparcie Powstańców poprzez dostarczanie im ciepłych obiadów, zakupów, materiałów higienicznych oraz leków.
- akcja: od 22 lipca 2024 r. do 02 października 2024 r.
- zasięg: ogólnopolski
“Ciepły posiłek dla potrzebujących” – ogólnopolska akcja Banków Żywności, Auchan oraz Donateo
- cel: zebranie środków na działania ratujące żywność przed zmarnowaniem, a także przekazanie jej osobom potrzebującym.
- akcja: od 27 listopada 2023 r. do 31 stycznia 2024 r.
- zasięg: ogólnopolski
“Czas na las. Posadź drzewo!” – ogólnopolska akcja Fundacji Aeris Futuro, Auchan oraz Donateo
- cel: zebranie środków na posadzenie drzew w otulinach parków narodowych na terenach gmin, które nie mają możliwości sfinansowania zalesiania.
- akcja: od 1 października 2023 r. do 26 listopada 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
Ogólnopolska akcja fundraisingowa na rzecz programu Pajacyk z Carrefour Polska
- cel: pozyskanie środków na sfinansowanie ciepłych posiłków oraz wsparcia psychologicznego dla dzieci, a także inne cele statutowe PAH realizowane w Polsce i na świecie
- akcja ciągła od 14 listopada 2022 r.
- zasięg: ogólnopolski w ponad 900 sklepach sieci Carrefour.
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Donateo razem w akcji „Podaruj wytchnienie”
- cel: zebranie funduszy na budowę ośrodka wytchnieniowego dla opiekunów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną.
- akcja: od 1 sierpnia 2023 r. do 31 września 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
„Wspieraj lokalnie z Auchan” – ogólnopolska kampania w sieci Auchan na rzecz 30 organizacji lokalnych
- cel: zebranie funduszy na realizację wyznaczonych projektów przez lokalne organizacje dobroczynne
- akcja: od 8 maja 2023 r. do 31 lipca 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
„Ratowanie żywności i przekazywanie jej potrzebującym” – ogólnopolska kampania w sieci Auchan na rzecz Banków Żywności
- akcja: od 27 marca 2023 r. do 7 maja 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski w 100 hipermarketach i supermarketach sieci Auchan
„Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” – kampania w sieci Auchan dla fundacji Unaweza Martyny Wojciechowskiej
- pozyskanie środków na największe w kraju badanie stanu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, kampanię edukacyjną i program profilaktyczny
- akcja: od 1 lutego 2023 r. do 26 marca 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
„Pomóż ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii” – kampania w sieci Carrefour dla Polskiej Akcji Humanitarnej
- zbiórka na rzecz niesienia pomocy humanitarnej ofiarom trzęsienia ziemi
- czas trwania akcji: od 21 lutego do 15 marca 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
„Wesprzyj pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży” – kampania w sieci Auchan na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka
- akcja na rzecz pomocy psychologicznej, pedagogicznej, wsparcie prawne i mediacje dla podopiecznych Komitetu Ochrony Praw Dziecka
- akcja: od 1 grudnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r.
- zasięg: ogólnopolski
#MocDobrychGestów z okazji #GivingTuesday
- 29 listopada 2022 r. to dzień, w którym myślimy o darczyńcach, dzieleniu się i pomaganiu wraz organizacjami partnerskimi Donateo
- zasięg: ogólnopolski w ramach światowej akcji #GivingTuesday, zainicjowanej w USA w 2012 r.
„Wybuduj z nami Rodzinny Dom Pomocy Społecznej dla Kuby i Pawła oraz innych podopiecznych Fundacji Happy Kids” – akcja w sieci Auchan
- cel: pozyskanie środków na budowę RDPS dla osób z chorobami i dysfunkcjami, potrzebujących całodobowego wsparcia po uzyskaniu pełnoletności
- czas trwania akcji: od 3 października do 30 listopada 2022 r.
- zasięg: ogólnopolski w 70 hipermarketach sieci Auchan
Kampania pozyskiwania funduszy na rzecz Ukrainy wraz z Carrefour Polska oraz Polską Akcją Humanitarną
- cel: sfinansowanie jak największej ilości zestawów pomocowych – żywieniowych i higienicznych dla dzieci i dorosłych z Ukrainy
- zasięg: ogólnopolski w ponad 900 sklepach sieci Carrefour.
Ratowanie żywności przed zmarnowaniem wraz z Polską Federacją Banków Żywności
- cel: ratowania żywności przed zmarnowaniem i dostarczanie jej potrzebującym
- zasięg: ogólnopolski w 70 hipermarketach sieci Auchan
Partnerzy o Projekcie Donateo
Wspólnie z Donateo łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi.
Carrefour od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. Teraz, wspólnie z Donateo, łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, co umożliwia naszym klientom skorzystanie z prostej i przejrzystej formy przekazywania donacji na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Cieszymy się, że nasz wspólny pilotażowy projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem klientów.
Grzegorz Wazowicz | Menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych | Carrefour Polska
Projekt Donateo wpisuje się w ideę nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych produktów finansowych.
Projekt Donateo wpisuje się w ideę nowoczesnych, technologicznie zaawansowanych produktów finansowych. Wierzymy, że ten rynek będzie się rozwijał. To proste i bezpieczne rozwiązanie, z którego może korzystać każdy z nas. Chętnie wspieramy inicjatywy, które przynoszą dodatkową wartość detalistom i konsumentom, ale i sprawiają tyle dobroci wokół.
Joanna Erdman | Prezes | Fundacja Polska Bezgotówkowa
Dzięki współpracy z Donateo pomogliśmy osobom poszkodowanym przez wojnę w Ukrainie.
Pomoc humanitarna to maraton, a nie sprint. W praktyce oznacza to, że aby takie organizacje jak Polska Akcja Humanitarna mogły działać i pomagać ludziom w kryzysie humanitarnym, potrzebne są pieniądze. Dzięki współpracy z Carrefourem i Donateo pomogliśmy osobom poszkodowanym przez wojnę w Ukrainie. Z zebranych podczas zbiórki pieniędzy mogliśmy zakupić żywność, artykuły spożywcze czy odbudowywać domy, a nasza pomoc dotarła do blisko 300 tys. osób.
Rafał Grzelewski | Manager Działu Komunikacji i Fundraisingu Polskiej Akcji Humanitarnej
To wspaniałe obserwować jak nowe technologie wychodzą naprzeciw dobroczynności.
Praca w Fundacji wiąże się ze stałym szukaniem kolejnych dróg i rozwiązań, by zapewnić pomoc naszym podopiecznym. To dla nas duża radość, gdy dowiadujemy się o nowych pomysłach, które mają szansę zmienić oblicze fundraisingu. Bardzo się cieszymy ze współpracy z platformą Donateo, która daje nam takie możliwości. To wspaniałe obserwować jak nowe technologie wychodzą naprzeciw dobroczynności.
Anita Morga | Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
Wspólnie mamy szansę dołożyć swoją cegiełkę do dużej zmiany.
Współpraca Auchan z Federacją Polskich Banków Żywności zajmuje ważne miejsce wśród inicjatyw podejmowanych przez sieć na rzecz niemarnowania żywności. Wspólnie, nie tylko ratujemy żywność przed zmarnowaniem, ale również redystrybuując ją, wspieramy osoby najbardziej potrzebujące. Jesteśmy dumni, że ten temat jest ważny również dla naszych klientów, którzy swoimi wpłatami wspierają te wysiłki. Usługa przekazywania mikropłatności Donateo, z której klienci korzystać mogą przy płatności za zakupy to wygodny, szybki i bezpieczny sposób na wsparcie szczytnego celu w ułamku sekundy. Wspólnie mamy szansę dołożyć swoją cegiełkę do dużej zmiany.
Hanna Bernatowicz | Dyrektor Komunikacji | Auchan Retail Polska
Projekt realizowany przez Donateo sprawia, że w łatwy sposób możemy pomagać codziennie.
Ważne dla nas jest to, by maksymalnie ułatwiać płatności wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi użytkownicy. Dlatego włączyliśmy się w projekt realizowany przez Donateo, który sprawia, że w łatwy sposób możemy pomagać codziennie. Zachęcamy użytkowników BLIKA do wpłat na cele charytatywne BLIK-iem.
Krzysztof Ziewiec | Dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatności mobilnych | BLIK
Cieszymy się, że na naszej drodze spotkaliśmy Donateo - Partnera, któremu bliska jest idea szerzenia kultury dobroczynności.
Cieszymy się, że na naszej drodze spotkaliśmy Donateo - Partnera, któremu bliska jest idea szerzenia kultury dobroczynności. Partnera, który wychodzi naprzeciw potrzebom Fundacji Happy Kids i dostarcza nowoczesnych rozwiązań, by ułatwić świadome i regularne pomaganie przez wszystkich - bez względu na wiek i sytuację materialną.
Aleksander Kartasiński | Prezes | Fundacja Happy Kids
Każdy mikro-datek jest dla nas bezcenny, bo umożliwia nam niesienie dodatkowej pomocy.
Tylko w 2021 roku Banki Żywności wsparły ok. 1,5 mln osób potrzebujących w Polsce, przekazując łącznie ponad 58 000 ton żywności na cele społeczne. Jednak skala potrzeb jest dużo większa i wciąż rośnie, w związku z sytuacją makroekonomiczną w Polsce oraz wojną w Ukrainie. Każdy mikro-datek jest dla nas bezcenny, bo umożliwia nam niesienie dodatkowej pomocy.
Beata Ciepła | Prezes Federacji Polskich Banków Żywności
Aplikacja Donateo to gotowe rozwiązanie CSR dla firm z branży retail.
Spośród ponad tysiąca różnych projektów, które realizujemy rocznie, ten wyróżnia się połączeniem innowacyjności z – szczególnie dla Exorigo-Upos istotną – ideą wsparcia dla potrzebujących. Płatności bezgotówkowe w segmencie charytatywnym to pierwszy taki projekt w Polsce. Jesteśmy dumni, że jesteśmy jego częścią. Aplikacja Donateo to gotowe rozwiązanie CSR dla firm z branży retail – bardzo atrakcyjne technologicznie i proste w implementacji.
Grzegorz Rogaliński | CEO | Exorigo-Upos
Dołączyliśmy do projektu Donateo i udostępniliśmy przestrzeń na dobroczynne terminale.
Dokładamy wszelkich starań by wizyty w naszych centrach handlowych spełniały wszystkie oczekiwania klientów, zarówno w zakresie codziennych sprawunków, rozrywki, lecz także jesteśmy otwarci na wszelkie nowe inicjatywy. Dlatego chętnie dołączyliśmy do projektu Donateo i udostępniliśmy przestrzeń na dobroczynne terminale. Jako firma odpowiedzialna społecznie, dbamy o zrównoważony rozwój i chętnie realizujemy projekty z organizacjami charytatywnymi i wiarygodnymi partnerami.
Jakub Jarczewski | Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu Metro Properties Polska
Dzięki doświadczeniu Donateo i mnogości naszych sklepów w całej Polsce jesteśmy w stanie pomagać więcej.
Angażowaliśmy się w zbieranie funduszy dla potrzebujących, jak również wspieraliśmy różne dziedziny sportu. Teraz, chcąc pomagać na szerszą skalę, podjęliśmy współpracę z Donateo. To najłatwiejsza droga do pomocy, bo tylko zbliżenie karty płatniczej lub zatwierdzenie kodu BLIK dzieli klienta od pomocy podopiecznym fundacji.
Mikołaj Wawrzonek | Prezes | Telakces.com
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do naszego newslettera, z którego co miesiąc dowiesz się o tym, w jaki sposób wspólnie z partnerami Donateo tworzymy kulturę dobroczynności.
Newsletter